Ostale Vrijedne Resurse

Osim ‘ČIJI Će Biti Učinjeno?’, postoje i drugi izvrsni resursi na raspolaganju za mislioca koji je autor visoko preporučuje nastavku. Dok su sljedeći materijali su na engleskom jeziku će biti izvrsne non-Engleski knjige i linkovi na sličnim temama koje čitatelji ‘ČIJI Će Biti Učinjeno?’ su ohrabreni da traže i podijeliti s autorom.

The Fire That Consumes ('Vatra Koja Guta')

Također je napisao odvjetnik, 'Vatra Koja Guta' je opsežna studija na temu 'pakao' i 'konačnoj kazni' koja ide protiv neznanja propovijedao tijekom godina od vjerskih propovijedi. Predmet što je 'vječni' se revalorizira kako su teme 'Pakao' i 'Sudnji'. Edward Fudge je logično i temeljita u ovom poslu kojem su svi mislili ljudi diviti i cijeniti.

The Companion Bible ('Pratilac Biblije')

Velika studija bilješke uz King James Bible teksta i priloga s promišljenim i provokativnim uvid u cijeloj 'Pratilac Biblije'. PET - NE TRI - raspet analiza (logično mi) i fotografija pet križeva na antičkom crkve je posebno fascinantno i dalje zapanjiti mnoge koji su čitali ovaj materijal. (Također, zanimljiv koncept 'sudbena' / 'uprave' u Bibliji.) Većina materijala u dodacima nije učio u crkvama koje je šteta s obzirom da je EW Bullinger bio briljantan znanstvenik koji je otvorila put za one koji misle o tome što Biblija govori, a ne slijepo pristanak na vjerske dogme.

Number In Scripture ('Broj U Svetom Pismu')

Opet vrijeme i vrijeme, istraživanje znanosti i matematike u našem svijetu potvrđuje obrasce, strukture i dizajna. Bez brojevima to bi bilo teško poslati rakete na mjesec ili proizvode lijekove kako bi pomogli bolesnima; bez ograničenja broja brzina na tijek prometa i komunikacija među računalima će najvjerojatnije dati nam svijet u kojem ne bi postojao suvremeni način života (i koristi). Isto tako, upotreba i značenje iza brojeva širom svemira i planeta utječe sama egzistencija i 'Broj U Svetom Pismu' (također u Kindle) otvara razumijevanje dizajna i namjene po strašan Stvoritelja.

Izvod (5 RAZAPELI - NE 3) 'Pratilac Biblije'

Obmanuti od strane tradicije i neznanja Pisma od strane srednjovjekovnih slikara, što je opće uvjerenje da su samo dvojica su razapeli s Gospodinom. Ali Pismo ne govori tako. On tvrdi da su postojala dva 'lopovi' (Grčki: 'lestai' = pljačkaši, Matej 27:38; Marko 15:27); i da su postojala dva 'zločince' (Grčki: 'kakouryoi', Luka 23:32).

Također je zabilježeno da su mu oba razbojnici proklinjali (Matej 27:44; Mark 15:32); dok je u Luki 23:39 samo jedan od zločince 'potjerao na njega', i 'druga ukorio ga' tako rade (stih 40). Ako su samo dva, to je stvarna odstupanja; a tu je još jedan, za dva zločince su 'vodio s njim biti pogubljen' (Luka 23:32), a kada su došli na Golgotu, 'oni su tada i tamo njega i zločince, jednoga 'razapeli na desna ruka i drugi na lijevo' (stih 33).

No, druga je razlika po Mateju, koji je nakon rastanka od odjeće, a nakon 'sjeo da ga gledali tamo', da 'zatim' su tu dva razbojnika razapeše s njime, 'jedan zdesna, a drugi na lijevi' (Matej 27:38; Marko 15:27). Dva zločince već bio 'na čelu s njim' i stoga su razapeli 's njim', a prije dva razbojnika su donijeli.

Prve dvije (zločince), koji su bili 'na čelu s njim' su postavljeni jedan na svakoj strani. Kad su donijeli druge dvije (razbojnika), mnogo kasnije, oni su također na sličan način postavljeni; tako da postoje dva (jedan od svakog) s obje strane, i Gospodin u sredini. Zločince stoga su bliže, a što je s unutarnje strane mogu govoriti jedni druge bolje, a one s Gospodinom, kao što je zabilježeno (Luka 23: 39-43).

Ivanov rekord potvrđuje to, jer on govori samo o mjestu, a ne na vrijeme. On govori, uglavnom o tome: 'gdje su ga razapeli, a sa sobom drugima, dva na ovoj strani, i tu strane, a Isusa u sredini' (Ivan 19: 8). U Otkrivenju 22: 2, imamo isti izraz na grčkom ('enteuthen kai enteuthen'), koji je točno donio 'na obje strane'. Dakle, to bi trebalo biti donesena ovdje: 'i Njemu druge, na obje strane'.

Ali John dalje navodi (Ivan 19: 32-33): 'onda je došao vojnici i kočnica noge prvi, i drugi koji je zajedno s njim raspet. No, kad su došli (Grčki = došavši) do Isusa i vidješe da je već umro, ne prebiše mu noge.' Da je bilo samo dva (jedan sa svake strane) vojnici ne bi došao Gospodinu, ali bi ga prošao, a onda se okrenuo natrag. Ali oni je dobio nakon što je raskinuo noge od prva dva.

Postoje dvije riječi koje se koriste u 'drugi' i 'drugih' u Ivanu 19:32 i Luki 23:32 (vidi Dodatak 124.1 'Pratilac Biblije'). U bivšoj prolaz čitamo, 'oni kočnice noge prvi i drugi.' Ovdje je Grčka 'Allos' koji je drugi (druga) od dva, kada postoji više (vidi Matej 10:23, 25:16, 17, 20, 27:61, 28: 1; Ivan 18:15, 16, 20: 2, 4, 8, Otkrivenje 17:10).

U drugom prolazu (Luka 23:32) riječ 'heteros' = različita (vidi Dodatak 124.2 'Pratilac Biblije'): 'A drugi također, dvojica su se na čelu s njim.' To su različiti (*1) od njega s kojima su bili na čelu, ne razlikuju jedna od druge; jer su bili 'u istom osudom', i 'pravom', a on je 'učinio ništa krivo' (rr 40-41).

Iz tog dokaza, dakle, jasno je da su četiri 'drugi' razapeli s Gospodinom; i tako, s jedne strane, nema 'razlike', kako se navodi, dok su, s druge strane, svaka riječ i svaki izraz, u grčkom, dobiva (i daje) svoj točnu cijenu, a svoj puni značaj.

Pokazati da nismo bez dokaza, pa čak i iz tradicije, možemo reći da je 'Kalvarija' da se vidi na Ploubezere blizu Lannion, u Cotes-du-Nord, Bretanja, poznat kao Les Cinq Croix ('Pet Prelazi'). Postoji visok križ u centru, s četiri one niže, dva na svakoj strani. Postoji svibanj biti drugih slučajeva od kojih nismo čuli.

'U Rimokatoličke crkve ... oltar ploča ili 'stol' sama je posvećena, au znak toga se smanjiti u svojoj gornjoj površini pet grčkih križeve, jedan u centru i jedan u svakom kutu ... ali povijest o podrijetlu i razvoju ove prakse nije u potpunosti razrađen' ('Enciklopedija Britanica', 11 (Cambridge) izdanje, svezak I, str. 762, 763). Ova praksa se eventualno može objasniti temu ovog Dodatka.

 ESCAPE='HTML'

"Cinq-Croix" by Wikioicz - Own work. Licensed under Public Domain via Commons - https://commons.wikimedia.org/wiki/File:Cinq-Croix.JPG#/media/File:Cinq-Croix.JPG

IDEAS ON HOW TO OBTAIN FOOD RESOURCES DURING HARD TIMES

[Best to make a written record of the information in the following food gathering YouTubes AS SOON AS POSSIBLE as these videos may not be accessible in the near future - leave copies of this (written) knowledge with the resources you leave for your loved ones "Left Behind". LIABILITY NOTICE: PLEASE ALSO NOTE THAT ANY ADVICE GIVEN IN THESE VIDEOS NEEDS TO BE VERIFIED TO MAKE SURE THAT THE FOODS & PREPARATIONS ARE SAFE FOR HUMAN & ANIMAL CONSUMPTION. ENJOY!!]

 ESCAPE='HTML'
 ESCAPE='HTML'
 ESCAPE='HTML'

[2] And the word of the Lord came unto him, saying, [3] Get you hence, and turn you eastward, and hide yourself by the brook Cherith, that is before Jordan. [4] And it shall be, that you shall drink of the brook; and I have commanded the ravens to feed you there. [5] So he went and did according unto the word of the Lord: for he went and dwelt by the brook Cherith, that is before Jordan. [6] And the ravens brought him bread and flesh in the morning, and bread and flesh in the evening; and he drank of the brook (1 Kings 17: 2-6 KJV)

 ESCAPE='HTML'

OOOOOOOO

STUDY NOTES FOR PRINTOUTS: